رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف

قطع برق ۷۵ شعبه بانک و دستگاه اجرایی پرمصرف در استان تهران

قطع برق ۷۵ شعبه بانک و دستگاه اجرایی پرمصرف در استان تهران در موج جدید افزایش دما در کشور برق ۷۵ شعبه بانک، اداره دولتی و دستگاه اجرایی پر مصرف پس از هشدار و اخطار قبلی به عالیترین مقام آن دستگاه، قطع شده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 06
کد خبر: ۲۵۳۴۹۶

به گزارش راهبرد معاصر، قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: در موج جدید افزایش دما در کشور برق ۷۵ شعبه بانک، اداره دولتی و دستگاه اجرایی پر مصرف پس از هشدار و اخطار قبلی به عالی‌ترین مقام آن دستگاه، قطع شده است. متأسفانه در بخش مشترکان اداری شاهد عدم همکاری مناسب در مدیریت مصرف برق هستیم؛ بنابر این شایسته است که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه حساسیت بیشتری داشته باشند و با بکارگیری راهکارهای ساده مدیریت مصرف برق و همچنین استفاده از مولدهای اضطراری، مصرف برق خود را کاهش دهند.

 

شهابی افزود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در روزهای اوج مصرف برق در ماه‌های گرم سال، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی موظفند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال پایه ۱۴۰۰ و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیرضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: بخش اعظمی از مشترکان اداری تحت پوشش به صورت هوشمند و از طریق مرکز پایش این شرکت رصد می‌شوند؛ همچنین کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران انجام بازدیدهای میدانی و سرزده از سایر مؤسسات و ادارات را در دستور کار دارند و در صورت عدم رعایت مدیریت مصرف از سوی برخی از ادارات بی توجه، پس از هشدار و اخطار قبلی به عالی‌ترین مقام آن دستگاه، جریان برق آنها را قطع می‌کنند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در پایان از همکاری همه مشترکان فهیم تحت پوشش این شرکت که با رعایت راهکارهای ساده این شرکت را در تأمین برق مستمر و پایدار در ساعات اوج بار یاری می‌کنند، قدردانی و اظهار امیدواری کرد که این همکاری‌ها تا پایان تابستان گرم امسال ادامه یابد./ مهر

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار